متقاضيان آزمون آيلتس بخوانند

آموزش آيلتس با جديد ترين متود آموزشي

متقاضيان آزمون آيلتس بخوانند

۸۶ بازديد

براي موفقيت در آزمون آيلتس، بايد نكاتي را رعايت كنيد كه در اين گفتار به شماري از آن ها اشاره خواهيم كرد. با ما همراه باشيد. در اين گفتار، به يكي از مهم ترين موضوعات براي دانشجويان متقاضي تحصيل در خارج از كشور اشاره مي كنيم. آزمون بين المللي آيلتس در ۱۱۰۰ شهر دنيا در ۱۴۰ كشور از جمله ايران هر هفته برگزار مي شود و آزموني معتبر است كه ميليون ها نفر را ارزشيابي علمي دانش زبان انگليسي كرده است.

آيلتس، همانند تافل، يكي از معتبر ترين آزمون هاي بين المللي تعيين سطح زبان انگليسي  است كه ۴ مهارت را بين نمره ۰ تا ۹ ارزيابي مي كند. معمولا اكثر دانشگاه هاي دنيا، براي مقاطع كارشناسي ارشد و دكترا، آيلتس overall را در سطحي بين ۶ تا ۷ نياز دارند. به نظر مي رسد، هر ساله قبولي در اين آزمون كمي سخت مي شود و اين هم به واسطه خيل عظيمي از متقاضياني است كه به واسطه مهاجرت و تحصيل و كار در خارج از كشور،‌علاقمند شركت در اين آزمون بين المللي معتبر هستند. از طرفي، اين آزمون هر ساله با درصدي افزايش قيمت روبروست و اكنون شركت در اين آزمون حدود 3050 هزار تومان هزينه روي دست متقاضيانش مي گذارد.

براي آشناي بيشتربا  آزمون آيلتس روي لينك كليك كنيد.

چگونه براي آزمون آيلتس آماده شويم؟

براي آمادگي در آزمون آيلتس روش‌هاي متنوعي وجود دارد؛ از شركت در كلاس‌هاي عمومي و خصوصي گرفته تا خودآموزي براي آزمون. اما انتخاب روشي كه هزينه مناسب داشته باشد و در مدت زمان كوتاه شما را به نمره دلخواه برساند كار آساني نيست..

يكي از روش‌هايي كه در چند سال اخير رشدي سريع داشته، استفاده از اپليكيشن‌هاي آمادگي آزمون آيلتس است. اين اپليكيشن‌ها به دليل اينكه هميشه در دسترس هستند و از روش‌هاي نوآورانه براي آماده سازي كاربران استفاده ميكنند شانس موفقيت در آزمون را به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌دهند.

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره روش هاي تقويت مهارت هاي زبان انگليسي مي توانيد روي لينك كليك فرماييد.

به هر حال،‌ آزمون آيلتس همان طور كه شايد خيلي از مخاطبان تحصيل كرده مطلع باشند،‌ شامال ۴ مهارت خواندن (Reading)، نوشتن (writing)، صحبت كردن (speaking)‌ و شنيداري (listening) ‌ هست. هر بخش داراي نمره اي بين ۰ تا ۹ است. فردي كه در هر مهارت بتواند نمره اي بين ۶ تا ۷ را كسب كند،‌ در وضعيت خوب و قابل قبولي از نظر زبان انگليسي هست و به چنين فردي اجازه تحصيل در دانشگاه هاي انگليسي زبان سراسر دنيا داده مي شود. افرادي كه نمره كم تر از ۵.۵ كسب كنند، معمولا از سطح زبان انگليسي (language proficiency) مطلوبي برخوردار نيستند و به همين خاطر،‌ انتظار مي رود كه براي گرفتن پذيرش تحصيلي (admission letter)، دوباره در آزمون شركت كنند و نمره مورد نظر را بر اساس شرايط پذيرش دانشگاه (admissions requirement) كسب كند.

 

اگر مي خواهيد دوره ي آموزشي خود در زمينه ي آيلتس را آغاز نماييد توصيه مي كنيم مقاله تدريس خصوصي آيلتس در مشهد را مطالعه فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.