تلگرام ماركتينگ

آموزش آيلتس با جديد ترين متود آموزشي

تلگرام ماركتينگ

۵۴ بازديد

تلگرام اين روز ها يكي از محبوب ترين پيام رسان هاي تلفن هاي همراه به شمار مي رود كه بسياري از افراد ترجيح مي دهند تا از آن به جاي پيام رسان خود گوشي استفاده كنند. خوشبختانه اين پيام رسان بعد از گذشت مدتي به صورت قوي اقدام به اضافه كردن زبان هاي ديگر به خود كرد تا كاربران تمام مناطق و زبان ها در استفاده از آن خيلي راحت باشند. يكي از زبان هايي كه در اين بين اضافه شد زبان فارسي بود. در اين مطلب به شما نحوه تغيير زبان تلگرام به فارسي و برعكس را آموزش مي دهيم. تا انتها با ماي ممبر همراه باشيد. شما همچنين ميتوانيد از خريد ممبر پروكسي استفاده كنيد.


تلگرام به طور پيش فرض با زبان انگليسي منتشر شده است و تمام بخش هاي به زبان انگليسي هستند. اما براي بسياري از افراد كار كردن با زبان فارسي خيلي راحت تر است. همچنين ممكن است شما دنبال چيزي در تنظيمات تلگرام باشيد كه به درستي نتوانيد آن را پيدا كنيد. براي همين خيلي سريع زبان تلگرام خود را فارسي مي كنيد و سپس مي توانيد دوباره آن را انگليسي كنيد.
تغيير زبان تلگرام به فارسي:در حال حاضر تلگرام بيش از 19 زبان را تحت پوشش قرار مي دهد كه همين موضوع باعث شده تا هر فردي با هر زباني بتواند از آن استفاده كند. خوشبختانه در اين بين زبان فارسي بسيار خوبي اضافه شده است و تمام بخش هاي آن به طور كامل و درست به زبان فارسي برگردانده شده است.


آموزش جلوگيري از فعاليت تلگرام در پس زمينه خيلي راحت بدون نياز به نصب برنامه
براي اينكه بتوانيد زبان تلگرام را به فارسي تغيير دهيد مراحل زير را با ما دنبال كنيد:
ابتدا تلگرام را روي ديوايس خود نصب كنيد. اگر از قبل نصب داريد به سراغ مرحله دوم برويد.بعد از اينكه تلگرام را نصب كرديد روي آن لمس كنيد تا وارد تلگرام شويد. حالا در بالا روي سه خطي كه وجود دارد كليك كنيد تا منوي تلگرام براي شما باز شود.حالا كافي است روي گزينه Settings كليك كنيد. بعد از اين كار شما به صفحه تنظيمات تلگرام هدايت مي شويد.در بخش تنظيمات به دنبال گزينه Language بگرديد و روي آن كليك كنيد. سپس در بين ليستي از زبان ها به دنبال زبان فارسي بگرديد. سپس روي آن كليك كنيد تا تلگرام شما به زبان فارسي تغيير كند.براي اينكه زبان آن را انگليسي كنيد كافي است روي تنظيمات كليك كنيد و سپس در بخش زبان گزينه انگليسي را كليك كنيد.همين! شما حالا خيلي راحت زبان تلگرام خود را به فارسي تغيير داديد.برخي از سوالات متداول تغيير زبان تلگرام به فارسي:آيا زبان فارسي تلگرام باگي يا ايرادي دارد؟خير! زبان انگليسي تلگرام به خوبي به زبان فارسي تبديل شده است و تمام بخش هاي آن بدون كوچك  ترين خطايي به زبان فارسي تبديل شدند. منتها برخي از كلمات تخصصي آن ترجمه چندان جذابي ندارد. شما همچنين ميتوانيد از خريد ممبر فيك تلگرام ماي ممبر استفاده كنيد.
آيا در كامپيوتر نيز مي توان زبان تلگرام را فارسي كرد؟خير! در نسخه كامپيوتر تلگرام متاسفانه تنها 15 زبان اضافه شده است كه مدام تعداد آنها در حال افزايش است. متاسفانه زبان فارسي در بين آن 15 زبان نيست و ما الان قادر به تغيير زبان تلگرام كامپيوتر نيستم.


دانلود فيلم و سريال از تلگرام به راحتي آب خوردن
تغيير زبان تلگرام در آپديت 2021 به چه نحوه است؟تلگرام در آپديت هاي مختلف خود ممكن است كمي شيوه و فرايند كار را در تغيير زبان تغيير دهد. اما خوشبختانه تا آپديت 2021 تلگرام شيوه كار به همين شكل بود.
مراحل تلگرام ما به اين شكل نيست! چرا؟در اين حالت تنها دو گزينه وجود دارد. يا اينكه تلگرام شما خيلي قديمي است يا اينكه آپديت نيست. در اين صورت حتما تلگرام را از مراكز و ماركت هاي معتبر آپديت كنيد. گزينه دوم اين است كه شما از نسخه هاي غير رسمي تلگرام استفاده مي كنيد. ما در اين آموزش بر اساس نسخه اصلي مراحل را به شما گفتيم.
تغيير زبان تلگرام در آيفون چگونه است؟تمام مراحل تغيير زبان در گوشي هاي آيفون نيز بسيار شبيه به اندرويد مي باشد. شما خيلي راحت مي توانيد طبق همين آموزش زبان تلگرام آيفون را تغيير دهيد.

ممبر واقعي اد اجباري چيست؛ توضيح كامل ممبر اد اجبارييكي از انواع جذب عضو در تلگرام كه تقريباً به‌صورت اجباري است، "اد اجباري ممبر تلگرام" يا همان "ممبر اد اجباري" است. اين نوع از جذب ممبر بصورت كاملاً واقعي عمل مي‌كند. كانال هاي متعددي با خريد ممبر فيك تلگرام فقط ظاهر خود را آراسته مي‌كنند تا اگر كسي كانال آنها را تصادفاً ديد با خود بگويد "حتماً كانال معتبري است كه انقدر عضو دارد". اما در حقيقت كيفيت آن كانال نشانگر اعتبار آن است و اغلب كاربر از تقلبي بودن كانال مطلع مي‌شود و تصميم به ترك آن مي‌گيرد. همينجاست كه فرق بين ممبر تقلبي و ممبر واقعي مشخص مي‌شود. ممبر اد اجباري در تلگرام توسط نرم افزار صورت نمي‌گيرد. چون نرم افزارهاي زيادي به منظور خريد 100 ممبر واقعي تلگرام و فروش 100 ممبر واقعي تلگرامي ساخته شده اند كه اكثراً فيك مي‌باشند. اما ممبر اد اجباري تنها بوسيله‌ي صاحبان تلگرام هاي غير رسمي مانند موبوگرام، تلگرام فارسي، تلگرام نارنجي و ... انجام مي‌گيرد و جزو امكانات فرعي آنها براي كساني كه داراي تلگرام غير رسمي هستند مي باشد. خريد ممبر اجباري ارزان يا فروش ممبر واقعي به اين صورت است كه شما بدون اينكه بفهميد در كانالي اد مي‌شويد درحالي كه خودتان از آن بي خبريد تا وقتي كه اولين پست كانال براي آنها بالا نيايد از اين جوين اطلاع پيدا نمي¬كنند. در حالت كلي به اين نوع از جذب ممبر، ممبر اد اجباري مي‌گويند. در خيلي از حالت‌ها حتي نوتيفيكشن آن را بيصدا مي‌كنند تا شما نفهميد. شما همچنين ميتوانيد از خريد ويو تلگرام استفاده كنيد.

 
اما اين اتفاق چگونه صورت مي‌گيرد؟

 چطور مي‌شود بدون اينكه خودمان بخواهيم وارد كانالي شويم و حتي از آن بي خبر باشيم؟در ادامه باهم به پاسخ اين سوالات مي‌رسيم.ممبر واقعي تلگرام را چگونه به دست آوريم؟براي هر كسي كه در پيام رسان تلگرام كانالي راه اندازي كرده باشد، افزايش تعداد ممبر هاي كانال از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه ممبر هاي زياد به معناي درآمد زياد و محبوبيت آن كانال خواهد بود. بر همين اساس افراد سعي در راه اندازي كانال هاي جذاب و جذب ممبر براي آن دارند تا از اين طريق به درآمدي برسند. اما كيفيت ممبر ها و فعال بودن آن به طور مستقيم در درآمد آن كانال تاثير گذار خواهد بود. به عنوان مثال فرض كنيد كه كانالي ۲۰۰ هزار نفر ممبر داشته و هر پست آن فقط ۱۰ هزار بازديد يا همان سين دارد، پس مي توان گفت كه اكثر اعضاي اين كانال غير واقعي و فيك مي باشد و در نتيجه در درآمد مدير كانال نيز تاثير گذار خواهد بود. اما براي به دست آوردن ممبر واقعي تلگرام راه ها و روش هايي وجود دارد كه هر كدام داراي معايب و مزاياي مخصوص به خودشان مي باشد كه در ادامه توضيح داده شده است. روش اول: جذب ممبر به صورت دستي اين روش را كساني انجام مي دهند كه تازه كارند و براي خريد ممبر هنوز آمادگي ندارند و از طرفي هم قصد فعاليت حرفه اي در اين زمينه ندارند، به عنوان مثال فرض كنيد كه شخصي يك كانال سرگرمي و تفريحي دارد و قصد دارد به روش هاي گوناگون تبادل لينك با ساير كانال ها و گروه ها، اعضاي كانال خود را افزايش دهد. اين روش بسيار وقت گير و زمان بر بوده و در طول يك ماه به سختي ميتوان ۱۰۰۰ نفر را جذب كانال نمود. روش دوم: خريد ممبر واقعي تلگرام بيشتر مديران حرفه اي كانال هاي تلگرامي اين روش را در پيش مي گيرند. چرا كه در كمترين مدت مي توان تعداد انبوهي ممبر جذب كانال خود نمود، روش انجام كار به دو صورت اد اجباري و اد اختياري مي باشد. برخي از مديران ترجيح مي دهند كه كاربران را به اجبار عضو كانال خود كنند و برخي نيز اعتقادي به اين كار ندارند و فقط افراد علاقه مند را در كانال خود عضو مي كنند. به هر حال در هر دو صورت ممبر هاي واقعي و فعال وارد كانال شما خواهند شد.
خريد ممبر واقعي تلگرام به روش اد اجباري چگونه انجام مي‌شود؟براي خريد ممبر واقعي تلگرام شما بايد به سايت و يا شركتي هزينه اي پرداخت كنيد و شركت مربوطه از طريق روش هاي مختلف، خريد ممبر واقعي تلگرام را انجام دهد. حال سوال اينجاست چطور بايد خريد ممبر داشته باشيم؟ شما مي توانيد از طريق اينترنتي و با يك سرچ ساده ليست عظيمي از سايت هايي كه در خريد ممبر به شما كمك مي كنند را ببينيد. اما سوال اينجاست كه آيا تمامي سايت هاي نمايش داده شده قابل اعتماد هستند؟ مطمئناً چنين چيزي نيست. ممبر تلگرام شما در واقع قلب اصلي كانال شما محسوب مي شود. اگر ممبرهاي شما تقلبي باشند قطعا پس از مدتي مشخص خواهد شد و ساير ممبرهاي اصلي نيز به دليل فضاي فيك ايجاد شده كانال شما را ترك مي كنند؛ بنابراين خريد ممبر اد اجباري تلگرام بايد از سايت هاي قابل اعتماد صورت پذيرد. تيم هايي كه براي خريد ممبر اد اجباري تلگرام فعاليت مي كنند بايد از سواد و تخصص كافي برخوردار باشند. خوشبختانه آژانس ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس توانسته اين دغدغه شما را برطرف كند و خدمات مورد نياز شما را ارائه دهد. در اين بخش سعي مي كنيم به طور شفاف براي شما توضيح دهيم كه چطور مي توانيم افزايش ممبر واقعي داشته باشيم. روش هاي مختلفي براي اين كار وجود دارد:

 
يكي از روش هاي مورد استفاده ما روش پوش اد است. در اين روش ممبرها از طريق يك برنامه غير رسمي به صورت خودكار وارد كانال شما مي شود، اين موضوع را مي توان به اين شكل پيش برد كه كاربري از طريق يك آپ جداگانه اي وارد تلگرام شده است. در چنين آپي بخشي وجود دارد كه صاحب آن مي تواند اعضايي را به صورت پنهان عضو كانال مورد نظر كند. اين روند از دسته روش هاي بسيار مهم در خصوص خريد ممبر محسوب مي شود و به نوعي از دسته روش هاي سريع و ارزان به نسبت گزينه هاي ديگر محسوب مي شود.روش ديگري كه براي خريد ممبر واقعي تلگرام مورد استفاده قرار مي گيرد، پاپ آپ است. در اين روش با پنجره اي با عنوان پاپ آپ روبرو خواهيد شد كه در واقع از شما درخواست مي كند كه عضو كانالي شويد.روش پوش نوتيفيكيشن افزايش ممبر تلگرام يكي ديگر از روش هايي كه در خصوص خريد ممبر واقعي تلگرام ديده مي شود اين روش است. در اين روش كاربران يك نوتيفيكيشن دريافت مي كنند كه داراي عنوان درخواست جوين شدن به كانال و يا گروه است. با لمس اين گزينه به صورت عمدي و يا غير عمدي كاربر وارد كانال مربوطه مي شود. براي انجام اين كار نيروهاي برنامه نويس يك سري كدهاي دستوري واسط را استفاده مي كنند. طبق بررسي هاي انجام شده اين روش به نسبت گزينه هاي قبلي داراي ارزش بيشتري است و بهترين روش افزايش ممبر تلگرام محسوب مي شود. در اين روش ميزان ريزش بسيار كم است و كاربران علاقمند مي شوند كه وارد كانال شوند و وقتي امري به ميل كاربر صورت بگيرد هرگز از آن فرار نخواهد كرد. در اين روش هيچگونه اصراري وجود ندارد، اما اعلان به صورتي است كه قطعا كاربر را جذب خواهد كرد. در نظر داشته باشيد كه اين روش به نسبت گزينه هاي ديگر گرانتر است.

افزايش ممبر واقعي كانال به روش پاپ آپدر اين روش با استفاده از اپليكيشن‌هاي نصب شده روي گوشي افراد، به صورت خودكار برنامه‌ي تلگرام باز مي‌گردد و از كاربر درخواست مي‌شود در كانال شما عضو شود. احتمالا تاكنون با اين تبليغات مواجه شده‌ايد.


مزاياي خريد ممبر به روش پاپ آپ

مي توان گفت مهمترين مزيت خريدن ممبر پاپ آپ اين است كه كاربر به صورت كاملا اختياري به كانال شما وارد مي شود. بنابراين به شكل فعال‌تري مطالب كانال شما را دنبال مي‌كند. احتمال ريزش در اين روش بسيار كمتر است. زيرا كاربر با ا‌ختيار خود و صرفا با مشاهده‌ي تبليغات عضو كانال شده است.مزيت ديگر خريد ممبر به روش پاپ آپ، افزايش قابل توجه بازديد پست‌هاي اخير كانال شما است. چرا كه در اين روش زماني كه كانال شما براي افراد تبليغ مي‌شود، فرد وارد كانال شده و با مشاهده‌ي پست‌هاي اخير تصميم به ماندن يا خروج از كانال مي‌گيرد.اما در هر حال چه عضويت انجام شود و چه نشود، تعداد بازديد پست‌هاي اخير شما به شدت افزايش مي‌يابد. اين امر سبب افزايش اعتبار كانال و پست‌هاي شما نيز مي‌شود و مي‌توانيد از آن براي تبليغات كانال خود استفاده كنيد. معمولا افراد به پست‌هايي با بازديد بالاتر اعتماد بيشتري دارند.
اگر براي كانال تلگرامي خود به افزايش ممبر به روش پاپ آپ احتياج داريد، با انتخاب روش پاپ آپ در منوي ديجي فالوور به آساني مي‌توانيد جمعيت كانال خود را گسترش دهيد.


ميزان ريزش ممبر در روش پاپ آپاصولا روش پاپ آپ نسبت به ساير روش‌هاي خريد ممبر تلگرام، ريزش كمتري دارد. چراكه مي‌دانيم افراد با تمايل و اختيار خود به عضويت كانال شما درآمده‌اند. اما نكته‌ي حائز اهميت اين است كه اين افراد انسان هستند و ممكن است در آينده تصميم ديگري بگيرند. عوامل مختلفي مي‌تواند سبب خروج ممبرها از كانال شما در آينده ي دور يا نزديك شود.
اين مسئوليت بر عهده‌ي ادمين كانال است كه با پست‌هاي مناسب و كاربردي مخاطبانش را حفظ نمايد. وظيفه ي ما در ديجي فالوور به عضويت در آوردن تعداد مشخصي ممبر براي كانال شما است. اما حفظ اين ممبرها به عهده‌ي ادمين كانال است. در هر صورت ريزش اين روش به علت اختياري بودن آن بسيار كمتر از ساير روش‌ها است.

 

منبع:

https://adsmember.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.