Clubhouse چيست ، چگونه از آن استفاده كنيم؟

آموزش آيلتس با جديد ترين متود آموزشي

Clubhouse چيست ، چگونه از آن استفاده كنيم؟

۳۶ بازديد

در اينجا همه چيزهايي است كه بايد بدانيد

اگر به دنبال كانال رسانه هاي اجتماعي جايگزين و با كيفيت هستيد ، ممكن است در هفته هاي اخير نام "Clubhouse" را شنيده باشيد. ما براي شما پاسخ داده ايم ، Clubhouse كه با دعوت كار مي كند ، نحوه استفاده از آن ، تفاوت آن با ديگران چيست ، جايي كه مي توانيد در اتاق گفتگوي خصوصي به صورت صوتي ارتباط برقرار كنيد.تجربه رسانه هاي اجتماعي بيشتر ما به مثلث فيس بوك ، توييتر و اينستاگرام محدود شده است. با اين حال ، اخيراً مي بينيم كه زندگي در اين مثلث روز به روز سخت تر و دشوارتر مي شود ، زيرا گشت و گذار در ميادين شلوغ و غير عادي كه اطلاعات غلط در آن پخش مي شود ، خسته كننده است. به همين دليل ، حتي اگر متوجه آن نشويم ، وقتي گزينه ديگري را مي بينيم ، بلافاصله به آن روي مي آوريم. كلاب هاوس كه نام آن در چند هفته گذشته ذكر شده است ، يكي از اين گزينه ها بوده است.


Clubhouse با تعريف خود به عنوان "يك شبكه نسل جديد مبتني بر صدا" اين امكان را به كاربران خود مي دهد كه فقط از طريق اتاق گفتگوي خصوصي با صداي خود ارتباط برقرار كنند. اين چت روم ها معمولاً بر اساس موضوعي ساخته مي شوند و برخلاف سكوهاي ديگر ، اين اتاق ها بحث هاي كاملاً معقولي دارند. به حدي كه مجبور هستيد دست خود را بلند كنيد تا در اتاقي كه به عنوان شنونده وارد آن مي شويد صحبت كنيد.


كلوپ هوس چيست ، براي چه كاري است؟
كلاب هاوس هيچ ارسال كتبي و تصويري را به اشتراك نگذاشته است. يعني يك شبكه اجتماعي بدون جريان صفحه اصلي معمولي. بستري كه تعامل از طريق اتاق هاي گفتگوي صوتي انجام مي شود.
كلابهاوس محيطي عاري از آلودگي ناشي از اطلاعات نوشتاري و بصري را به كاربران ارائه مي دهد. به عبارت ديگر ، بسياري از افرادي را كه از هدف رسانه هاي جريان اصلي منحرف مي شوند حذف مي كند. او بر روي انگيزه توليد ايده ها و به اشتراك گذاشتن صميمانه آنها با افراد تأثيرگذار كار مي كند. ما در مورد اين تجربه به طور خلاصه در پايان مقاله خود صحبت مي كنيم.

چگونه از كلوپ خانه استفاده كنيم؟نحوه استفاده از كلوپ خانه
برنامه Clubhouse را از اينجا در دستگاه iPhone يا iPad خود بارگيري كنيد ،يك نام كاربري براي خود انتخاب كنيد ،حساب خود را با پيام كوتاه دريافتي تأييد كنيد.توسعه دهندگان اظهار داشتند كه كار بر روي نسخه Android برنامه ادامه دارد.بعد از اين مرحله ، كلابهاوس شما را در ليست انتظار قرار مي دهد. با اين حال ، اگر افرادي در اطراف شما هستند كه از برنامه استفاده مي كنند ، مي توانيد با دعوت نامه اي كه ارسال مي كنند ، مرحله انتظار را پشت سر بگذاريد. هنگامي كه براي اولين بار پس از تأييد حساب خود برنامه را باز مي كنيد ، با اتاق هاي گفتگوي زيادي روبرو خواهيد شد. مي توانيد به اتاقي بپيونديد كه موضوع آن براي شما جالب است و در صورت تمايل مي توانيد دست خود را بلند كرده و براي بيان ايده هاي خود به گفتگو بپيونديد.


كلاب هوس چه نوع تجربه اي را ارائه مي دهد؟
به دليل ماهيت آن ، تعميم تجربه ارائه شده توسط Clubhouse بسيار دشوار است ، زيرا نحوه تجربه شما به عنوان كاربر با توجه به عادات مصرف محتواي شما شكل مي گيرد. بنابراين بهتر است براي ارائه اين مقاله به شما ، مختصراً در مورد تجربه صحبت كنيد.


در مراحل بعدي مكالمه ، تعداد شركت كنندگان بلافاصله به سطح 350 نفر رسيد. شايد موضوعاتي كه گفته شد براي كاربران اصلي شبكه هاي اجتماعي جذاب نبوده است. با اين حال ، شخصي كه از طرفداران رينمن بود ، فرصت طرح سال را داشت و او به شخصي كه سالها مي خواست با او ارتباط برقرار كند ، رسيد. اين تجربه در واقع تعاملي بود كه حتي به كاربر اصلي نيز صدا مي داد و فرصتي براي تجربه فرهنگ مشاركتي را كه بدون درك آن از دست داده بود ، تجربه مي كرد. براي افراد حرفه اي ، اين تعامل دريچه اي براي بازاريابي محتواي جديد و قالب هاي تجاري را باز مي كند.


با افتتاح كلاب هاوس براي كاربران اندرويد ، بديهي است كه تجربه فوق تغيير خواهد كرد. كلاب هاوس ، به عنوان بستري كه در حال حاضر در مراحل ابتدايي است ، فرسايشي را كه رسانه هاي اجتماعي امروز در ذهن ما ايجاد كرده است از بين مي برد. نه تنها آن را بلند مي كند ، بلكه باعث مي شود ذهن ما به اندازه دشت هاي آبرفتي كه در محلي كه رودخانه با دريا تلاقي مي كند ، حاصلخيز باشد. ما اميدواريم كه اين وضعيت خوب سيستم عامل هرگز خراب نشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.