آرشیو فروردین ماه 1400

آموزش آيلتس با جديد ترين متود آموزشي

5 نكته كه پيج اينستاگرام شما را رشد مي دهد!

۵۱ بازديد

با خريد فالوور ايراني و واقعي اينستاگرام سلام ادز به يكي از فعال ترين سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي در جهان تبديل شده است. در سال 2020 ، اين پلت فرم بيش از 1 ميليارد كاربر داشت. براي مشاغل ، اين تعداد عظيمي از افراد است كه مي توانيد بلافاصله به آنها دسترسي پيدا كرده و بازار را هدف قرار دهيد تا در تلاش براي رونق كسب و كار خود و ايجاد تغيير در آنها باشيد.

نكته اصلي در موفقيت به عنوان يك مارك تجاري اينستاگرام توليد نوع درست محتواي تصويري است. به عنوان يك پلت فرم ، اينستاگرام به طور منحصر به فرد به عنوان يك پلت فرم واقع شده است كه در آن مردم محتواي بصري و ويدئويي را به اشتراك مي گذارند ، با آنها درگير مي شوند و از آنها لذت مي برند. مارك هاي تجاري به سرعت از اينستاگرام به عنوان محرك رشد كسب و كار يادداشت كردند و امروز ، چندين كسب و كار به طور فعال براي فروش محصولات خود در اينستاگرام رقابت مي كنند.

با تعداد زيادي از كاربران كه به طور منظم از پلت فرم رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند ، نام تجاري شما نيز مي تواند به سرعت از بين برود. با اجراي استراتژي هاي مناسب براي تقويت محتواي خود در برنامه ، موفقيت تجاري خود را پيدا كنيد. برخلاف بازاريابي سنتي يا بازاريابي از طريق كانال هاي ديگر رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك يا توييتر ، بازاريابي در اينستاگرام متفاوت است.

شما بايد تركيب مناسبي از محتواي بصري با كيفيت بالا ، استفاده از هشتگ و همچنين سازگاري براي افزايش بازديد به محتواي خود پيدا كنيد. اما وقتي اين كار به درستي انجام شد ، اينستاگرام فرصت هاي سودآوري رشد را برخلاف ساير سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي ارائه مي دهد.

اما چرا اينستاگرام؟

1. كاتالوگ تصويري براي محصولات شما

72٪از كاربران گزارش مي دهند كه محصول را پس از ديدن ابتدا مشاهده مي كنند. Instagram shop بستري است كه محتواي تصويري در آن تمركز اصلي است. از Instagram Stories گرفته تا پست هاي چرخ فلك ، براي نمايش كاتالوگ خود به محتواي تصويري اعتماد خواهيد كرد. براي مشاغل ، اين خبر خوبي است. تمام آنچه شما نياز داريد يك عكسبرداري خوب و محتواي منظم براي رشد تجارت است. اين را با كمپين هاي تبليغاتي پولي مقايسه كنيد كه هم از طرف شما نياز به سرمايه گذاري مالي دارند و هم هيچ داده واقعي درباره نحوه عملكرد آن كمپين ارائه نمي دهيد.

بيشتر آنچه در اينستاگرام مي گذاريد رايگان است و براي ارسال پست مجبور به پرداخت هزينه نخواهيد بود ، مگر اينكه به طور خاص به دنبال تبليغ محتواي خاص باشيد. اين باعث صرفه جويي در هزينه اي مي شود كه مي توانيد براي ارتقا brand نام تجاري خود از طريق ساير استراتژي هاي بازاريابي مانند عكس برداري بهتر ، هنر مفهومي و حتي تحقيقات نشانگر ، در مكان خود جاي دهيد.

خريد لايك ايراني ارزان اينستاگرام سلام ادز

2. در دسترس بودن ابزارهاي مفيد

تبليغ برند شما در اينستاگرام با اين واقعيت آسان تر مي شود كه خود پلتفرم شما را به ابزارهايي كه براي رسيدن به بازار هدف خود نياز داريد مجهز مي كند. به غير از ارسال در خبرمايه خود ، مي توانيد از Instagram Stories ، IGTV يا پست هاي چرخ فلك نيز براي جذب افراد به فروشگاه اينستاگرام خود استفاده كنيد. اينها روشهاي مختلفي را ايجاد مي كنند كه مي توانيد محصولات يا خدمات خود را تبليغ كنيد.

با اين كار مي توانيد در مورد نوع محتوايي كه ايجاد مي كنيد خلاق باشيد. شما فقط به ارسال تصاوير در سيستم عامل محدود نمي شويد ، بلكه به طور فعال ترغيب مي شويد از چندين قالب براي افزايش نرخ تعامل و تعامل با مخاطبان خود استفاده كنيد. ابزارهايي مانند Instagram Analytics با ارائه اطلاعاتي در مورد عملكرد پست هاي شما ، بيشتر به شما كمك مي كنند. اين به شما كمك مي كند در آينده در مورد نوع محتوايي كه بايد ايجاد كنيد و نوع ارسال خود را بهتر تصميم بگيريد.

همچنين مي توانيد تك تك پست ها و استوري ها را به پست هاي قابل خريد تبديل كنيد. كاربران مي توانند به سادگي بر روي پست كليك كرده و محصول يا خدمات شما را از طريق خود اينستاگرام خريداري كنند.

3. فرصت هاي رشد سريع و سودآور

آمار نشان مي دهد بيش از 90٪ كاربران حداقل يك حساب كاربري را دنبال مي كنند.

اين بدان معناست كه تعداد زيادي از كاربران فعال و فعال 1 ميلياردي در اينستاگرام مشتري بالقوه اي هستند. از اين تعداد ، 71٪ از كاربران فعال جوانان بزرگسال زير 35 سال با درآمد قابل استفاده هستند.

براي مشاغل ، درآمد يكبار مصرف براي فروش و رشد بسيار مهم است. افراد به احتمال زياد از مارك شما مستقيماً در اينستاگرام خريد مي كنند و سپس خودشان محتواي تبليغاتي براي شما ايجاد مي كنند. اين كار از طريق محتواي توليد شده توسط كاربر انجام مي شود ، جايي كه مردم محصول شما را به نمايش مي گذارند ، اغلب مارك شما را در پست هاي خود نيز نشان مي كنند. به زبان ساده ، اگر محصول يا خدمات شما خوب است و مخاطبان شما آن را دوست دارند ، خودشان آن را تبليغ مي كنند.

محتواي توليد شده توسط كاربر راهي عالي براي شركت در بازاريابي دهان به دهان است. اين شكل از بازاريابي شناخته شده براي ارقام فروش است و مي تواند تأثير واقعي در رشد كسب و كار شما داشته باشد. به اين روش نگاه كنيد - شما يك مارك مد در اينستاگرام داريد. كاربر لباسي را كه مي فروشيد دوست دارد. آنها اين لباس را از شما خريداري مي كنند ، خودشان آن را مي پوشند و سپس درباره آن در برنامه پستي ارسال مي كنند. آنها برند شما را در آن برچسب گذاري مي كنند ، يك حسن نيت ارائه مي دهد رايج در برنامه ، و بلافاصله همه دوستان و پيروان آنها مي توانند ظاهر آنها را در لباس شما ببينند. اگر آنها آنچه را مي بينند دوست دارند ، احتمال بازديد از صفحه شما به طور تصاعدي افزايش مي يابد.

اينگونه مارك هاي كوچك تر در طول سال در برنامه رشد كرده است ، در حالي كه بسياري از مارك هاي كوچكتر هم اكنون به فروش بالايي نيز رسيده اند.

4. كاربران وقت بيشتري را در اينستاگرام مي گذرانند

مفهوم فروشگاه اينستاگرام در حال رشد است زيرا كاربران اينستاگرام روزانه 53 دقيقه در برنامه صرف مي كنند.

اين تعداد بيشتر از زماني است كه در سيستم عامل هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي ديگر مانند فيس بوك صرف شده است. اين تعداد بسيار مهم است ، زيرا هر بار كه مشتري بالقوه خوراك اينستاگرام خود را باز مي كند ، در معرض محتواي تبليغاتي نيز قرار مي گيرد. نوع محتواي تبليغاتي اي كه پيدا مي كنند به ترجيحات ، عادت ها و پست هايي كه قبلاً با آنها تعامل داشته اند بستگي دارد. در واقع ، اينستاگرام خود به 80٪ كاربران كمك مي كند تا از طريق برنامه خريد كنند.

اين كار با نشان دادن محتواي كاربران و پست هاي تبليغاتي انجام مي شود كه احتمال دارد با آنها درگير شوند. كار شما در اينستاگرام بايد بيشتر به ايجاد محتوايي بپردازد كه كاربران با آن شوخ طبع هستند و هشتگ هاي مربوطه را به پست هاي شما اضافه كنند. خريد فالوور خارجي ارزان اينستاگرام سلام ادز از جنبه هاي مختلف رشد شما براي شما مراقبت خواهد كرد.

بنابراين چگونه مي توانيد در اينستاگرام بفروشيد؟

1. نمايه خود را بهينه كنيد

اولين چيزي كه كاربر هنگام ورود به صفحه نمايه شما مشاهده مي كند ، عكس نمايه و بيوگرافي شما است. اين موارد بايد متناسب با ظاهر حرفه اي و جالب باشند. به عنوان عكس نمايه خود ، يك عكس سهام يا يك گرافيك با كيفيت پايين قرار ندهيد.

به همين ترتيب ، اجازه ندهيد كه بيوگرافي شما هدر رود. اين دو فضا مناطق اصلي هستند كه مي توانيد از آنها براي توليد رشد كسب و كار استفاده كنيد.

خريد فالوور ايراني اينستاگرام ارزان بدون ريزش سلام ادز

عكس نمايه شما بايد آرم برند شما باشد. اطمينان حاصل كنيد كه ابعاد با الزامات اينستاگرام مطابقت دارد و خوب به نظر مي رسد. يك آرم برش خورده يا استفاده از يك عكس تصادفي به عنوان عكس پروفايل علائم هشدار دهنده اي است كه ممكن است مشتريان را از بين ببرد.

بيوگرافي شما نيز ضروري است. جدا از اينكه شما هدف اصلي خود باشيد تا به بازار هدف خود ايده اي در مورد نام تجاري خود بدهيد ، اين تنها فضايي است كه مي توانيد پيوندها را به آن اضافه كنيد. اينستاگرام به شما اجازه نمي دهد پيوندها را به پست ها اضافه كنيد. اما از طريق bio خود مي توانيد پيوندي به وب سايت خود اضافه كنيد. همچنين مي توانيد اين پيوند را به روز كنيد تا ميزان بازديد به هر فروش تجاري را افزايش دهيد يا بازديد از وب سايت ها يا محتوايي را كه مي خواهيد به طور خاص جلب كنيد ، هدايت كنيد.

2. هشتگ هاي مناسب را بشناسيد

بازاريابي هشتگ منبع حيات بازاريابي اينستاگرام براي مارك ها است. دانستن اينكه هشتگ هاي مناسب چيست ، بلافاصله به شما امكان مي دهد تا به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه احتمال خريد از نام تجاري شما بيشتر است. در عين حال ، استفاده از هشتگ هاي اشتباه باعث مي شود محتواي شما در ميان محتواي ديگر مشاغل و كاربران غرق شود.

اگر درباره نوع هشتگ هايي كه بايد استفاده كنيد مطمئن نيستيد ، ابزارهاي جستجوي هشتگ آنلاين و كلمات كليدي مختلف وجود دارد كه مي توانند به شما كمك كنند. حتي يك راه ساده تر اين است كه خودتان اين كار را انجام دهيد. ابتدا صنعت و جايگاه خود را شناسايي كنيد. اكنون كلمات كليدي مرتبط با صنعت خود را تايپ كنيد تا ببينيد كدام هشتگ ها در آنجا پرطرفدار است. به رقباي خود نگاه كنيد - آنها چه كار مي كنند؟ آنها از چه نوع هشتگهايي استفاده مي كنند؟

فقط استفاده از هر هشتگ كافي نيست. هرچه هشتگ هاي محبوب و پرطرفدار خود انتخاب كنيد ، تعداد افرادي كه از پست هاي شما بازديد مي كنند بيشتر است.

3. به طور منظم ارسال كنيد ، به طور مداوم درگير شويد

اينستاگرام در پايان روز ، يك بستر رسانه اجتماعي است. اين به اين معني است كه شما بايد به طور ثابت با كاربران خود درگير شويد تا رشد را افزايش دهد. اين مزيت مضاعف ايجاد وفاداري به برند را نيز دارد. اما اگر يك سطل محتوا در محل خود نداريد ، ارسال منظم مي تواند احساس عجله كند.

ايجاد مطالب زودتر از موعد ، مانند تصاوير و فيلم ها ، داستان ها و آموزش ها ، همراه با زيرنويس ها ، در روزي كه مجبوريد خود پست را بسازيد ، در وقت و انرژي شما صرفه جويي مي كند.

داشتن محتواي يك ماه قبل از موعد به شما اجازه مي دهد تا بر ايجاد مشاركت كاربر و تجزيه و تحليل بازار بر روي ايجاد پست هاي جديد هر روز تمركز كنيد. در اينستاگرام ، شما همچنين بايد محتواي ارسالي خود را تعديل كنيد تا يك خوراك زيبايي ايجاد كنيد. به عنوان يك پلت فرم مبتني بر ديد ، يك خبر خوشايند مشتري هاي بيشتري را به خود جذب كرده و دنبال كنندگان اينستاگرام شما را افزايش مي دهد. رشد ارگانيك در اينستاگرام از طريق لايك و نظرات اينستاگرام ايجاد مي شود.

اگر افراد محتواي شما را به همان اندازه دوست دارند ، پيروان واقعي اينستاگرام توليد خواهيد كرد. كاملاً بايد از خريد فالوور در اينستاگرام خودداري كنيد. اين به وضوح در پست هاي شما نشان داده مي شود و باعث مي شود نام تجاري شما بد به نظر برسد. نمايه اي با 100000 فالوور اينستاگرام ، اما فقط يك يا دو لايك در هر پست و بدون نظر ، علامت هشدار واضحي است. براي به دست آوردن فالوورهاي واقعي اينستاگرام ، شما به محتوايي جذاب و جذاب احتياج داريد كه از نظر زيبايي ظاهري دلنشين باشد.

همچنين مي توانيد درمورد آنچه مردم به آن اهميت مي دهند ارسال كنيد. داده ها نشان مي دهد بيش از 70٪ كاربران مي خواهند مارك ها در مورد اهداف اجتماعي صحبت كنند.

بخشي از حفاظت از محيط زيست باشيد و حتي با عضويت در يك فرد غيرتمند معاصر در اين سيستم عامل پيروان واقعي اينستاگرام را به دست آوريد.

4. از Instagram Analytics استفاده كنيد

سرانجام ، به طور فعال از ابزارهاي موجود براي تبليغ محتواي خود استفاده كنيد. تجزيه و تحليل شما زمان بهينه اي را نشان مي دهد كه افراد درگير پست هاي شما هستند. سعي كنيد اغلب در ساعات اوج ارسال پست ارسال كنيد تا ترافيك و تعامل بيشتري ايجاد كنيد.

اگر متوجه شديد كه محتواي خاصي در برنامه عملكرد خوبي دارد ، پس آنها را از طريق تبليغات پولي تبليغ كنيد تا بهترين مارك هاي خود را به بينندگان خود نشان دهيد. از تأثيرگذاران بخواهيد در ازاي دريافت مبلغ اندك يا نمونه اي از محصولات يا خدمات ، محصولات شما را براي شما تبليغ كنند.

خريد لايك خارجي اينستاگرام يك پلتفرم قدرتمند است كه به شما امكان مي دهد تا كسب و كارهاي كوچك و بزرگ رشد كنند. و قرار است فقط بزرگتر شود. امروز با مراجعه به اينستاگرام براي فروش و ارتقا business تجارت خود ، نام تجاري خود را رشد دهيد.

Buy Telegram Channel Members

۵۴ بازديد


” Currently the foremost widely used Cibu service may be a Force ad real member of the telegram “
Buying a telegram channel members is one among the important problems with telegram channel administration, which is by no means a simple choice, The telegram attracts many of us because it grows a day and that they always strive to be better than their competitors and that’s why they’re trying to find the simplest thanks to grow their channel.

Everyone knows that Telegram may be a business accelerator and you ought to attempt to attract members within the best way. this is often what we concentrate on .
Now we've to think about what percentage ways to feature a true member of the telegram?
There are some ways to extend a telegram active member such as:



Force add Method – Comprehensive method

1. Advertising on the location
2. Channel advertising
3. Sponsored *** Ads
4. Force add Method (Comprehensive method)
This adds may be a real-time telegram boost method that if you would like to possess 1,000,000 channel is that the only thanks to use it, This method has the benefits and drawbacks of talking about it.

Force add may be a method that's employed by about 99% of web sites , but you're not given an evidence and you'll only see the word “buy telegram members“ on their website.


How do people get into the channel at Force add ?
In the Force add method, people that are members of the unofficial telegram are invited to your channel and choose to remain in or out of the channel after being invited.

According to experience, about 20% to 50% of members leave your channel after being invited, Which, of course, depends on the topic of your channel



Does this method increase my channel views ?
Visits to the present method increased by 10%, Because these people haven't entered the channel of their choice and are only invited. this suggests that, because they need entered your channel without permission, the utmost number of visits to posts is 10%.

What countries are these people from ?
The people invited are random from all countries but thanks to their high usage in Asian countries are mostly members of Iran, Iraq and Russia.

Why should we use this method ?
Forces add now has the very best capacity to grow members and is usually a really influential channel display business.
If you've got in mind a channel with a high number of members you ought to definitely use this method.


Which members are better?
100% of real members are better than other members because it affects both the amount of members and therefore the activity of the channel.

How many members come out?
Membership withdrawal is directly associated with how you manage your Telegram views channels and therefore the quality of your content. The stronger the management and therefore the higher the standard of your content, the longer the new and old members will last, but generally between 20 and 50 percent.

How many members visit the posts?
Again, it depends on the management and quality of the Telegram channel, but on the average about 3 to 10 percent of the remaining members of the channel.

The reason for the rise in members
One of the foremost important factors that show the validity of the Telegram channel is that the number of channel members, and on the opposite hand, the activity of the members is extremely important.
Speed up adding members The speed of adding members is extremely high and quite 100,000 members can enter the channel in at some point .

This Package is Fake Telegram Channel Members
Like in other social networks, the social acceptance is measured by the entire number of Followers or Likes, on Telegram channel members have similar quite identity, as an example , if a brand profile on Telegram has an honest number of channel members which will be considered as progression. to extend Telegram channel members [www.channel-member] has introduced few affordable service plans to form the method easy for the clients. Most of the promoters attempt to engage with the potential customers and to shop for Telegram channel members for accounts is one among the simplest solutions.

How to identify the interests of our instagram followers

۴۳ بازديد

 

An obvious approach is to categorize a person's subscriptions. Let's say that among the subscriptions of the user Ivan we found two autobloggers and three accounts with funny pictures, the rest of the profiles are not thematic (we will assume that these are friends, relatives, colleagues, etc.). Hence we conclude: Ivan is a cheerful person, he is fond of cars. Profit. All we need is a “blogger + content topic” match, but it's not that simple here. Buying cheap Instagram followers can be an optimal way to improve your page can be an optimal  way to improve your page

 

Who is a blogger? A blogger on Instagram is no different from a regular account (and in general, this is something of a state of mind). Ideally, we are interested in thematic accounts with a large share of a live audience, while we would not want to just cut off by the number of subscribers, we can miss something.

buy instagram followers paypal can expand your page 

Where can I get a good taxonomy? If you come up with categories on your own, then surely something interesting will get lost in the “different”, and when everything is ready, it turns out that the categories are too broad. We want to get a natural split, and therefore we will cluster bloggers.

buy instagram followers paypal 

Can one blogger belong to more than one category? And how! Very often he is both a Swiss, and a reaper, and a tune-player at the same time (and also travel, lifestyle, wife and mother).

So, we need a dataset with a very large number of bloggers and a clustering algorithm with overlapping clusters at the output.

 

Effective ads to increase followers 

We are approached by clients who want to place their ads with influencers on Instagram in the most effective way. Sometimes there is a list of bloggers, and then we solve the optimization problem - to reach more people for less money, and sometimes there is no list and we need to find relevant bloggers. This time we looked for the profiles of  ophthalmologists.

  1. We select 3-7 suitable profiles by hand (“core of the community”(
  2. Using the intersection of subscribers, we identify people who are interested in the topic ("enthusiastic")
  3. We are looking for new doctors in the subscriptions of "enthusiastic" people
  4. If necessary, repeat steps 1-3 (adding new doctors to the "core" or changing it)

Choice and description of the ibstagram algorithm

Excellent! The data has been prepared, now you need to choose a tool and an algorithm that will cope with such a large graph, preferably in adequate time.  buy instagram likes uk can expand your page .

Our attention was drawn to the AGMfit algorithm (AGM - Affilated Graph Model), and eventually BIGCLAM (Cluster Affiliation Model for Big Networks) was used. They differ only in that in the first case, the optimization problem is solved combinatorially, which makes it less scalable, and the second just allows you to input graphs like ours.

Buy real Instagram followers from this website 

The basic and rather intuitive idea: the more common communities two nodes have, the more likely a connection between these two nodes is. Both algorithms are based on the Affilated Graph Model, so let's dwell on it in more detail:

 

Suppose we have a bipartite graph, in which the round vertices are communities (and), and the square vertices are social network users, and each person () belongs to different communities with certain weights (and). The more weight, the more likely it is thatthemember is connected (familiar) with other members of the community.

 

 

 

راهنماي نصب درب يا پرده هاي نايلوني مغناطيسي

۴۶ بازديد

اين روزها اهميت و ضرورت استفاده از درب ها يا همان پرده مغناطيسي به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي بر كسي پوشيده نمي باشد، به همين منظور در اين پست بر آن شده ايم شما را با راهنماي نصب پرده هاي نايلوني مغناطيسي آشنا كنيم و  شما را از مزاياي استفاده از اين محصول آشنا كنيم.

ابتدا عرض درب ورودي مورد نظر كه مي تواند درب ورودي فروشگاه، منزل، ورودي منزل و حتي بالكن منزل شما باشد، اندازه گيري كرده و سپس بر اساس سايز گرفته شده در بين درب هاي مغناطيسي درپلاست يكي از انواع آنها كه با سايز درب شما سازگاري دارد را انتخاب و خريداري نموده.

يكي از مزيت هاي اين نوع از درب ها قابليت نصب بر روي درب هاي كشويي، درب حيات، درب تراس، درب بالكن و درب ورودي گلخانه ها مي باشد كه به دليل امكان تردد آسان و نصب بسيار ساده و بدون نياز به سوراخ كاري مي باشد.

اولين گام بعد از اندازه گيري، خريد بهترين درب مغناطيسي پلاستيكي مي باشد كه چيشنهاد ما خريد از برند درپلاست مي باشد، اين برند ايراني افدام به توليد انواع درب مگنتيك در سايز هاي استاندارد نموده. سپس بايد چهار چوب محل نصب خود را به خوبي پاك و عاري از هر نوع آلودگي بكنيد.

هنوز كار تمام نشده، قبل از هر كاري پرده پلاستيكي مگنتي خريداري شده را روي زمين صاف پهن نموده و مگنت ها را دو به دو به يكديگر وصل كنيد تا بعد از وصل كردن پرده شاهد بالا و پايين بودن مگنت ها نباشيد.

حالا نوبت استفاده از چسب دوطرفه بسيار محكم ارائه شده توسط توليد كننده مي باشد كه براي نصب آسان و بدون نياز به سوراخ كاري و پيچ و ميخ براحتي بر روي چهار چوب مورد نظر چسبانيده مي شود.در حين نصب درب پلاستيكي مگنتيك، در صورتي كه از طرفين فضاي كافي در اختيار داريد، سعي كنيد، دربي با ابعاد بزرگتر خريداري نمائيد تا نصب درب راحتر انجام بپزيرد.

برخي ديگر از مشخصات درب توري درپلاست
 
- بدون هيچ ابزاري به راحتي قادر به نصب آن خواهيد بود.
- مگنت هاي مغناطيسي بر روي لبه ها قرار گرفته است كه بين دو لبه را كاملا خواهند چسباند
- مانع از ورود هوا به داخل اتاق نخواهد شد
- فوق العاده شيك و زيبا
- بدون نياز به نصاب و آسيب به درب و چارچوب
- داراي توري با شبكه هاي ريز و مانع ورود انواع حشرات
- به راحتي و بدون كمك دست ميتوانيد از آن عبور كنيد
- مقاوم بالا در برابر وزش باد
- به همراه برچسب مخصوص و ميخ مخصوص براي نصب بر روي انواع چارچوب ها
- درب توري درپلاست با رنگ مشكي
رب توري درپلاست نه تنها جلوي ورود حشرات را ميگيرد بلكه استفاده از آن آسان است و به محض عبور از آن مگنت هاي قوي نصب شده بر روي لبه ها به هم متصل خواهد شد و راه نفوذ حشرات را مسدود خواهد كرد.
 با كمك اين درب توري ميتوانيد از هواي تازه لذت ببريد. درپلاست داراي رنگ هاي مختلفي مي باشد. 
 اين درب از جنس توري تهيه شده است كه بيشتر مناسب فصل هاي گرم مي باشد اما اگر در مناطقي زندگي ميكنيد كه حتي در فصول سرد نيز حشرات مختلفي وجود دارد ميتوانيد به طور دائم از آن استفاده كنيد. با نصب توري درپلاست ديگر نياز به باز و بسته كردن در نخواهيد داشت.

روش نصب توري درپلاست

  روش نصب درب درپلاست بسيار ساده مي باشد، شما ميتوانيد اينكار را تنهايي به راحتي انجام دهيد اما اگر شخص ديگري به شما كمك كند سريعتر خواهد شد.
 ابتدا با يك متر عرض درب مورد نظر خود را اندازه بگيريد و سپس وسط آن را هم از بالا و هم از پايين در مشخص كرده و علامت گذاري كنيد. اگر درب شما چوبي است ميتوانيد قسمت بالاي پرده را با پونز بچسبانيد كه محكمتر شود ولي اگر درب شما فلزي است ميتوانيد از چسب هاي موجود در بسته استفاده كنيد. پس از اندازه گيري و مشخص نمودن وسط چارچوب ابتدا يكي از لنگه ها را بر روي قسمت راست نصب كنيد به نحوي كه لبه بالا و لبه پايين دقيقا روي علامت درج شده باشد. سپس لنگه ديگر پرده را همانند قبلي در سمت چپ نصب كنيد تا لبه دو سمت پرده كنار هم قرار گيرند.

https://doorplast.ir/

Clubhouse چيست ، چگونه از آن استفاده كنيم؟

۳۵ بازديد

در اينجا همه چيزهايي است كه بايد بدانيد

اگر به دنبال كانال رسانه هاي اجتماعي جايگزين و با كيفيت هستيد ، ممكن است در هفته هاي اخير نام "Clubhouse" را شنيده باشيد. ما براي شما پاسخ داده ايم ، Clubhouse كه با دعوت كار مي كند ، نحوه استفاده از آن ، تفاوت آن با ديگران چيست ، جايي كه مي توانيد در اتاق گفتگوي خصوصي به صورت صوتي ارتباط برقرار كنيد.تجربه رسانه هاي اجتماعي بيشتر ما به مثلث فيس بوك ، توييتر و اينستاگرام محدود شده است. با اين حال ، اخيراً مي بينيم كه زندگي در اين مثلث روز به روز سخت تر و دشوارتر مي شود ، زيرا گشت و گذار در ميادين شلوغ و غير عادي كه اطلاعات غلط در آن پخش مي شود ، خسته كننده است. به همين دليل ، حتي اگر متوجه آن نشويم ، وقتي گزينه ديگري را مي بينيم ، بلافاصله به آن روي مي آوريم. كلاب هاوس كه نام آن در چند هفته گذشته ذكر شده است ، يكي از اين گزينه ها بوده است.


Clubhouse با تعريف خود به عنوان "يك شبكه نسل جديد مبتني بر صدا" اين امكان را به كاربران خود مي دهد كه فقط از طريق اتاق گفتگوي خصوصي با صداي خود ارتباط برقرار كنند. اين چت روم ها معمولاً بر اساس موضوعي ساخته مي شوند و برخلاف سكوهاي ديگر ، اين اتاق ها بحث هاي كاملاً معقولي دارند. به حدي كه مجبور هستيد دست خود را بلند كنيد تا در اتاقي كه به عنوان شنونده وارد آن مي شويد صحبت كنيد.


كلوپ هوس چيست ، براي چه كاري است؟
كلاب هاوس هيچ ارسال كتبي و تصويري را به اشتراك نگذاشته است. يعني يك شبكه اجتماعي بدون جريان صفحه اصلي معمولي. بستري كه تعامل از طريق اتاق هاي گفتگوي صوتي انجام مي شود.
كلابهاوس محيطي عاري از آلودگي ناشي از اطلاعات نوشتاري و بصري را به كاربران ارائه مي دهد. به عبارت ديگر ، بسياري از افرادي را كه از هدف رسانه هاي جريان اصلي منحرف مي شوند حذف مي كند. او بر روي انگيزه توليد ايده ها و به اشتراك گذاشتن صميمانه آنها با افراد تأثيرگذار كار مي كند. ما در مورد اين تجربه به طور خلاصه در پايان مقاله خود صحبت مي كنيم.

چگونه از كلوپ خانه استفاده كنيم؟نحوه استفاده از كلوپ خانه
برنامه Clubhouse را از اينجا در دستگاه iPhone يا iPad خود بارگيري كنيد ،يك نام كاربري براي خود انتخاب كنيد ،حساب خود را با پيام كوتاه دريافتي تأييد كنيد.توسعه دهندگان اظهار داشتند كه كار بر روي نسخه Android برنامه ادامه دارد.بعد از اين مرحله ، كلابهاوس شما را در ليست انتظار قرار مي دهد. با اين حال ، اگر افرادي در اطراف شما هستند كه از برنامه استفاده مي كنند ، مي توانيد با دعوت نامه اي كه ارسال مي كنند ، مرحله انتظار را پشت سر بگذاريد. هنگامي كه براي اولين بار پس از تأييد حساب خود برنامه را باز مي كنيد ، با اتاق هاي گفتگوي زيادي روبرو خواهيد شد. مي توانيد به اتاقي بپيونديد كه موضوع آن براي شما جالب است و در صورت تمايل مي توانيد دست خود را بلند كرده و براي بيان ايده هاي خود به گفتگو بپيونديد.


كلاب هوس چه نوع تجربه اي را ارائه مي دهد؟
به دليل ماهيت آن ، تعميم تجربه ارائه شده توسط Clubhouse بسيار دشوار است ، زيرا نحوه تجربه شما به عنوان كاربر با توجه به عادات مصرف محتواي شما شكل مي گيرد. بنابراين بهتر است براي ارائه اين مقاله به شما ، مختصراً در مورد تجربه صحبت كنيد.


در مراحل بعدي مكالمه ، تعداد شركت كنندگان بلافاصله به سطح 350 نفر رسيد. شايد موضوعاتي كه گفته شد براي كاربران اصلي شبكه هاي اجتماعي جذاب نبوده است. با اين حال ، شخصي كه از طرفداران رينمن بود ، فرصت طرح سال را داشت و او به شخصي كه سالها مي خواست با او ارتباط برقرار كند ، رسيد. اين تجربه در واقع تعاملي بود كه حتي به كاربر اصلي نيز صدا مي داد و فرصتي براي تجربه فرهنگ مشاركتي را كه بدون درك آن از دست داده بود ، تجربه مي كرد. براي افراد حرفه اي ، اين تعامل دريچه اي براي بازاريابي محتواي جديد و قالب هاي تجاري را باز مي كند.


با افتتاح كلاب هاوس براي كاربران اندرويد ، بديهي است كه تجربه فوق تغيير خواهد كرد. كلاب هاوس ، به عنوان بستري كه در حال حاضر در مراحل ابتدايي است ، فرسايشي را كه رسانه هاي اجتماعي امروز در ذهن ما ايجاد كرده است از بين مي برد. نه تنها آن را بلند مي كند ، بلكه باعث مي شود ذهن ما به اندازه دشت هاي آبرفتي كه در محلي كه رودخانه با دريا تلاقي مي كند ، حاصلخيز باشد. ما اميدواريم كه اين وضعيت خوب سيستم عامل هرگز خراب نشود.