با خريد فالوور ايراني و واقعي اينستاگرام سلام ادز به يكي از فعال ترين سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي در جهان تبديل شده است. در سال 2020 ، اين پلت فرم بيش از 1 ميليارد كاربر داشت. براي مشاغل ، اين تعداد عظيمي از افراد است كه مي توانيد بلافاصله به آنها دسترسي پيدا كرده و بازار را هدف قرار دهيد تا در تلاش براي رونق كسب و كار خود و ايجاد تغيير در آنها باشيد.
نكته اصلي در موفقيت به عنوان يك مارك تجاري اينستاگرام توليد نوع درست محتواي تصويري است. به عنوان يك پلت فرم ، اينستاگرام به طور منحصر به فرد به عنوان يك پلت فرم واقع شده است كه در آن مردم محتواي بصري و ويدئويي را به اشتراك مي گذارند ، با آنها درگير مي شوند و از آنها لذت مي برند. مارك هاي تجاري به سرعت از اينستاگرام به عنوان محرك رشد كسب و كار يادداشت كردند و امروز ، چندين كسب و كار به طور فعال براي فروش محصولات خود در اينستاگرام رقابت مي كنند.
با تعداد زيادي از كاربران كه به طور منظم از پلت فرم رسانه هاي اجتماعي استفاده مي كنند ، نام تجاري شما نيز مي تواند به سرعت از بين برود. با اجراي استراتژي هاي مناسب براي تقويت محتواي خود در برنامه ، موفقيت تجاري خود را پيدا كنيد. برخلاف بازاريابي سنتي يا بازاريابي از طريق كانال هاي ديگر رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك يا توييتر ، بازاريابي در اينستاگرام متفاوت است.
شما بايد تركيب مناسبي از محتواي بصري با كيفيت بالا ، استفاده از هشتگ و همچنين سازگاري براي افزايش بازديد به محتواي خود پيدا كنيد. اما وقتي اين كار به درستي انجام شد ، اينستاگرام فرصت هاي سودآوري رشد را برخلاف ساير سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي ارائه مي دهد.
اما چرا اينستاگرام؟
1. كاتالوگ تصويري براي محصولات شما
72٪از كاربران گزارش مي دهند كه محصول را پس از ديدن ابتدا مشاهده مي كنند. Instagram shop بستري است كه محتواي تصويري در آن تمركز اصلي است. از Instagram Stories گرفته تا پست هاي چرخ فلك ، براي نمايش كاتالوگ خود به محتواي تصويري اعتماد خواهيد كرد. براي مشاغل ، اين خبر خوبي است. تمام آنچه شما نياز داريد يك عكسبرداري خوب و محتواي منظم براي رشد تجارت است. اين را با كمپين هاي تبليغاتي پولي مقايسه كنيد كه هم از طرف شما نياز به سرمايه گذاري مالي دارند و هم هيچ داده واقعي درباره نحوه عملكرد آن كمپين ارائه نمي دهيد.
بيشتر آنچه در اينستاگرام مي گذاريد رايگان است و براي ارسال پست مجبور به پرداخت هزينه نخواهيد بود ، مگر اينكه به طور خاص به دنبال تبليغ محتواي خاص باشيد. اين باعث صرفه جويي در هزينه اي مي شود كه مي توانيد براي ارتقا brand نام تجاري خود از طريق ساير استراتژي هاي بازاريابي مانند عكس برداري بهتر ، هنر مفهومي و حتي تحقيقات نشانگر ، در مكان خود جاي دهيد.
2. در دسترس بودن ابزارهاي مفيد
تبليغ برند شما در اينستاگرام با اين واقعيت آسان تر مي شود كه خود پلتفرم شما را به ابزارهايي كه براي رسيدن به بازار هدف خود نياز داريد مجهز مي كند. به غير از ارسال در خبرمايه خود ، مي توانيد از Instagram Stories ، IGTV يا پست هاي چرخ فلك نيز براي جذب افراد به فروشگاه اينستاگرام خود استفاده كنيد. اينها روشهاي مختلفي را ايجاد مي كنند كه مي توانيد محصولات يا خدمات خود را تبليغ كنيد.
با اين كار مي توانيد در مورد نوع محتوايي كه ايجاد مي كنيد خلاق باشيد. شما فقط به ارسال تصاوير در سيستم عامل محدود نمي شويد ، بلكه به طور فعال ترغيب مي شويد از چندين قالب براي افزايش نرخ تعامل و تعامل با مخاطبان خود استفاده كنيد. ابزارهايي مانند Instagram Analytics با ارائه اطلاعاتي در مورد عملكرد پست هاي شما ، بيشتر به شما كمك مي كنند. اين به شما كمك مي كند در آينده در مورد نوع محتوايي كه بايد ايجاد كنيد و نوع ارسال خود را بهتر تصميم بگيريد.
همچنين مي توانيد تك تك پست ها و استوري ها را به پست هاي قابل خريد تبديل كنيد. كاربران مي توانند به سادگي بر روي پست كليك كرده و محصول يا خدمات شما را از طريق خود اينستاگرام خريداري كنند.
3. فرصت هاي رشد سريع و سودآور
آمار نشان مي دهد بيش از 90٪ كاربران حداقل يك حساب كاربري را دنبال مي كنند.
اين بدان معناست كه تعداد زيادي از كاربران فعال و فعال 1 ميلياردي در اينستاگرام مشتري بالقوه اي هستند. از اين تعداد ، 71٪ از كاربران فعال جوانان بزرگسال زير 35 سال با درآمد قابل استفاده هستند.
براي مشاغل ، درآمد يكبار مصرف براي فروش و رشد بسيار مهم است. افراد به احتمال زياد از مارك شما مستقيماً در اينستاگرام خريد مي كنند و سپس خودشان محتواي تبليغاتي براي شما ايجاد مي كنند. اين كار از طريق محتواي توليد شده توسط كاربر انجام مي شود ، جايي كه مردم محصول شما را به نمايش مي گذارند ، اغلب مارك شما را در پست هاي خود نيز نشان مي كنند. به زبان ساده ، اگر محصول يا خدمات شما خوب است و مخاطبان شما آن را دوست دارند ، خودشان آن را تبليغ مي كنند.
محتواي توليد شده توسط كاربر راهي عالي براي شركت در بازاريابي دهان به دهان است. اين شكل از بازاريابي شناخته شده براي ارقام فروش است و مي تواند تأثير واقعي در رشد كسب و كار شما داشته باشد. به اين روش نگاه كنيد - شما يك مارك مد در اينستاگرام داريد. كاربر لباسي را كه مي فروشيد دوست دارد. آنها اين لباس را از شما خريداري مي كنند ، خودشان آن را مي پوشند و سپس درباره آن در برنامه پستي ارسال مي كنند. آنها برند شما را در آن برچسب گذاري مي كنند ، يك حسن نيت ارائه مي دهد رايج در برنامه ، و بلافاصله همه دوستان و پيروان آنها مي توانند ظاهر آنها را در لباس شما ببينند. اگر آنها آنچه را مي بينند دوست دارند ، احتمال بازديد از صفحه شما به طور تصاعدي افزايش مي يابد.
اينگونه مارك هاي كوچك تر در طول سال در برنامه رشد كرده است ، در حالي كه بسياري از مارك هاي كوچكتر هم اكنون به فروش بالايي نيز رسيده اند.
4. كاربران وقت بيشتري را در اينستاگرام مي گذرانند
مفهوم فروشگاه اينستاگرام در حال رشد است زيرا كاربران اينستاگرام روزانه 53 دقيقه در برنامه صرف مي كنند.
اين تعداد بيشتر از زماني است كه در سيستم عامل هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي ديگر مانند فيس بوك صرف شده است. اين تعداد بسيار مهم است ، زيرا هر بار كه مشتري بالقوه خوراك اينستاگرام خود را باز مي كند ، در معرض محتواي تبليغاتي نيز قرار مي گيرد. نوع محتواي تبليغاتي اي كه پيدا مي كنند به ترجيحات ، عادت ها و پست هايي كه قبلاً با آنها تعامل داشته اند بستگي دارد. در واقع ، اينستاگرام خود به 80٪ كاربران كمك مي كند تا از طريق برنامه خريد كنند.
اين كار با نشان دادن محتواي كاربران و پست هاي تبليغاتي انجام مي شود كه احتمال دارد با آنها درگير شوند. كار شما در اينستاگرام بايد بيشتر به ايجاد محتوايي بپردازد كه كاربران با آن شوخ طبع هستند و هشتگ هاي مربوطه را به پست هاي شما اضافه كنند. خريد فالوور خارجي ارزان اينستاگرام سلام ادز از جنبه هاي مختلف رشد شما براي شما مراقبت خواهد كرد.
بنابراين چگونه مي توانيد در اينستاگرام بفروشيد؟
1. نمايه خود را بهينه كنيد
اولين چيزي كه كاربر هنگام ورود به صفحه نمايه شما مشاهده مي كند ، عكس نمايه و بيوگرافي شما است. اين موارد بايد متناسب با ظاهر حرفه اي و جالب باشند. به عنوان عكس نمايه خود ، يك عكس سهام يا يك گرافيك با كيفيت پايين قرار ندهيد.
به همين ترتيب ، اجازه ندهيد كه بيوگرافي شما هدر رود. اين دو فضا مناطق اصلي هستند كه مي توانيد از آنها براي توليد رشد كسب و كار استفاده كنيد.
عكس نمايه شما بايد آرم برند شما باشد. اطمينان حاصل كنيد كه ابعاد با الزامات اينستاگرام مطابقت دارد و خوب به نظر مي رسد. يك آرم برش خورده يا استفاده از يك عكس تصادفي به عنوان عكس پروفايل علائم هشدار دهنده اي است كه ممكن است مشتريان را از بين ببرد.
بيوگرافي شما نيز ضروري است. جدا از اينكه شما هدف اصلي خود باشيد تا به بازار هدف خود ايده اي در مورد نام تجاري خود بدهيد ، اين تنها فضايي است كه مي توانيد پيوندها را به آن اضافه كنيد. اينستاگرام به شما اجازه نمي دهد پيوندها را به پست ها اضافه كنيد. اما از طريق bio خود مي توانيد پيوندي به وب سايت خود اضافه كنيد. همچنين مي توانيد اين پيوند را به روز كنيد تا ميزان بازديد به هر فروش تجاري را افزايش دهيد يا بازديد از وب سايت ها يا محتوايي را كه مي خواهيد به طور خاص جلب كنيد ، هدايت كنيد.
2. هشتگ هاي مناسب را بشناسيد
بازاريابي هشتگ منبع حيات بازاريابي اينستاگرام براي مارك ها است. دانستن اينكه هشتگ هاي مناسب چيست ، بلافاصله به شما امكان مي دهد تا به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه احتمال خريد از نام تجاري شما بيشتر است. در عين حال ، استفاده از هشتگ هاي اشتباه باعث مي شود محتواي شما در ميان محتواي ديگر مشاغل و كاربران غرق شود.
اگر درباره نوع هشتگ هايي كه بايد استفاده كنيد مطمئن نيستيد ، ابزارهاي جستجوي هشتگ آنلاين و كلمات كليدي مختلف وجود دارد كه مي توانند به شما كمك كنند. حتي يك راه ساده تر اين است كه خودتان اين كار را انجام دهيد. ابتدا صنعت و جايگاه خود را شناسايي كنيد. اكنون كلمات كليدي مرتبط با صنعت خود را تايپ كنيد تا ببينيد كدام هشتگ ها در آنجا پرطرفدار است. به رقباي خود نگاه كنيد - آنها چه كار مي كنند؟ آنها از چه نوع هشتگهايي استفاده مي كنند؟
فقط استفاده از هر هشتگ كافي نيست. هرچه هشتگ هاي محبوب و پرطرفدار خود انتخاب كنيد ، تعداد افرادي كه از پست هاي شما بازديد مي كنند بيشتر است.
3. به طور منظم ارسال كنيد ، به طور مداوم درگير شويد
اينستاگرام در پايان روز ، يك بستر رسانه اجتماعي است. اين به اين معني است كه شما بايد به طور ثابت با كاربران خود درگير شويد تا رشد را افزايش دهد. اين مزيت مضاعف ايجاد وفاداري به برند را نيز دارد. اما اگر يك سطل محتوا در محل خود نداريد ، ارسال منظم مي تواند احساس عجله كند.
ايجاد مطالب زودتر از موعد ، مانند تصاوير و فيلم ها ، داستان ها و آموزش ها ، همراه با زيرنويس ها ، در روزي كه مجبوريد خود پست را بسازيد ، در وقت و انرژي شما صرفه جويي مي كند.
داشتن محتواي يك ماه قبل از موعد به شما اجازه مي دهد تا بر ايجاد مشاركت كاربر و تجزيه و تحليل بازار بر روي ايجاد پست هاي جديد هر روز تمركز كنيد. در اينستاگرام ، شما همچنين بايد محتواي ارسالي خود را تعديل كنيد تا يك خوراك زيبايي ايجاد كنيد. به عنوان يك پلت فرم مبتني بر ديد ، يك خبر خوشايند مشتري هاي بيشتري را به خود جذب كرده و دنبال كنندگان اينستاگرام شما را افزايش مي دهد. رشد ارگانيك در اينستاگرام از طريق لايك و نظرات اينستاگرام ايجاد مي شود.
اگر افراد محتواي شما را به همان اندازه دوست دارند ، پيروان واقعي اينستاگرام توليد خواهيد كرد. كاملاً بايد از خريد فالوور در اينستاگرام خودداري كنيد. اين به وضوح در پست هاي شما نشان داده مي شود و باعث مي شود نام تجاري شما بد به نظر برسد. نمايه اي با 100000 فالوور اينستاگرام ، اما فقط يك يا دو لايك در هر پست و بدون نظر ، علامت هشدار واضحي است. براي به دست آوردن فالوورهاي واقعي اينستاگرام ، شما به محتوايي جذاب و جذاب احتياج داريد كه از نظر زيبايي ظاهري دلنشين باشد.
همچنين مي توانيد درمورد آنچه مردم به آن اهميت مي دهند ارسال كنيد. داده ها نشان مي دهد بيش از 70٪ كاربران مي خواهند مارك ها در مورد اهداف اجتماعي صحبت كنند.
بخشي از حفاظت از محيط زيست باشيد و حتي با عضويت در يك فرد غيرتمند معاصر در اين سيستم عامل پيروان واقعي اينستاگرام را به دست آوريد.
4. از Instagram Analytics استفاده كنيد
سرانجام ، به طور فعال از ابزارهاي موجود براي تبليغ محتواي خود استفاده كنيد. تجزيه و تحليل شما زمان بهينه اي را نشان مي دهد كه افراد درگير پست هاي شما هستند. سعي كنيد اغلب در ساعات اوج ارسال پست ارسال كنيد تا ترافيك و تعامل بيشتري ايجاد كنيد.
اگر متوجه شديد كه محتواي خاصي در برنامه عملكرد خوبي دارد ، پس آنها را از طريق تبليغات پولي تبليغ كنيد تا بهترين مارك هاي خود را به بينندگان خود نشان دهيد. از تأثيرگذاران بخواهيد در ازاي دريافت مبلغ اندك يا نمونه اي از محصولات يا خدمات ، محصولات شما را براي شما تبليغ كنند.
خريد لايك خارجي اينستاگرام يك پلتفرم قدرتمند است كه به شما امكان مي دهد تا كسب و كارهاي كوچك و بزرگ رشد كنند. و قرار است فقط بزرگتر شود. امروز با مراجعه به اينستاگرام براي فروش و ارتقا business تجارت خود ، نام تجاري خود را رشد دهيد.