راهنماي نصب درب يا پرده هاي نايلوني مغناطيسي

آموزش آيلتس با جديد ترين متود آموزشي

راهنماي نصب درب يا پرده هاي نايلوني مغناطيسي

۴۷ بازديد

اين روزها اهميت و ضرورت استفاده از درب ها يا همان پرده مغناطيسي به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي بر كسي پوشيده نمي باشد، به همين منظور در اين پست بر آن شده ايم شما را با راهنماي نصب پرده هاي نايلوني مغناطيسي آشنا كنيم و  شما را از مزاياي استفاده از اين محصول آشنا كنيم.

ابتدا عرض درب ورودي مورد نظر كه مي تواند درب ورودي فروشگاه، منزل، ورودي منزل و حتي بالكن منزل شما باشد، اندازه گيري كرده و سپس بر اساس سايز گرفته شده در بين درب هاي مغناطيسي درپلاست يكي از انواع آنها كه با سايز درب شما سازگاري دارد را انتخاب و خريداري نموده.

يكي از مزيت هاي اين نوع از درب ها قابليت نصب بر روي درب هاي كشويي، درب حيات، درب تراس، درب بالكن و درب ورودي گلخانه ها مي باشد كه به دليل امكان تردد آسان و نصب بسيار ساده و بدون نياز به سوراخ كاري مي باشد.

اولين گام بعد از اندازه گيري، خريد بهترين درب مغناطيسي پلاستيكي مي باشد كه چيشنهاد ما خريد از برند درپلاست مي باشد، اين برند ايراني افدام به توليد انواع درب مگنتيك در سايز هاي استاندارد نموده. سپس بايد چهار چوب محل نصب خود را به خوبي پاك و عاري از هر نوع آلودگي بكنيد.

هنوز كار تمام نشده، قبل از هر كاري پرده پلاستيكي مگنتي خريداري شده را روي زمين صاف پهن نموده و مگنت ها را دو به دو به يكديگر وصل كنيد تا بعد از وصل كردن پرده شاهد بالا و پايين بودن مگنت ها نباشيد.

حالا نوبت استفاده از چسب دوطرفه بسيار محكم ارائه شده توسط توليد كننده مي باشد كه براي نصب آسان و بدون نياز به سوراخ كاري و پيچ و ميخ براحتي بر روي چهار چوب مورد نظر چسبانيده مي شود.در حين نصب درب پلاستيكي مگنتيك، در صورتي كه از طرفين فضاي كافي در اختيار داريد، سعي كنيد، دربي با ابعاد بزرگتر خريداري نمائيد تا نصب درب راحتر انجام بپزيرد.

برخي ديگر از مشخصات درب توري درپلاست
 
- بدون هيچ ابزاري به راحتي قادر به نصب آن خواهيد بود.
- مگنت هاي مغناطيسي بر روي لبه ها قرار گرفته است كه بين دو لبه را كاملا خواهند چسباند
- مانع از ورود هوا به داخل اتاق نخواهد شد
- فوق العاده شيك و زيبا
- بدون نياز به نصاب و آسيب به درب و چارچوب
- داراي توري با شبكه هاي ريز و مانع ورود انواع حشرات
- به راحتي و بدون كمك دست ميتوانيد از آن عبور كنيد
- مقاوم بالا در برابر وزش باد
- به همراه برچسب مخصوص و ميخ مخصوص براي نصب بر روي انواع چارچوب ها
- درب توري درپلاست با رنگ مشكي
رب توري درپلاست نه تنها جلوي ورود حشرات را ميگيرد بلكه استفاده از آن آسان است و به محض عبور از آن مگنت هاي قوي نصب شده بر روي لبه ها به هم متصل خواهد شد و راه نفوذ حشرات را مسدود خواهد كرد.
 با كمك اين درب توري ميتوانيد از هواي تازه لذت ببريد. درپلاست داراي رنگ هاي مختلفي مي باشد. 
 اين درب از جنس توري تهيه شده است كه بيشتر مناسب فصل هاي گرم مي باشد اما اگر در مناطقي زندگي ميكنيد كه حتي در فصول سرد نيز حشرات مختلفي وجود دارد ميتوانيد به طور دائم از آن استفاده كنيد. با نصب توري درپلاست ديگر نياز به باز و بسته كردن در نخواهيد داشت.

روش نصب توري درپلاست

  روش نصب درب درپلاست بسيار ساده مي باشد، شما ميتوانيد اينكار را تنهايي به راحتي انجام دهيد اما اگر شخص ديگري به شما كمك كند سريعتر خواهد شد.
 ابتدا با يك متر عرض درب مورد نظر خود را اندازه بگيريد و سپس وسط آن را هم از بالا و هم از پايين در مشخص كرده و علامت گذاري كنيد. اگر درب شما چوبي است ميتوانيد قسمت بالاي پرده را با پونز بچسبانيد كه محكمتر شود ولي اگر درب شما فلزي است ميتوانيد از چسب هاي موجود در بسته استفاده كنيد. پس از اندازه گيري و مشخص نمودن وسط چارچوب ابتدا يكي از لنگه ها را بر روي قسمت راست نصب كنيد به نحوي كه لبه بالا و لبه پايين دقيقا روي علامت درج شده باشد. سپس لنگه ديگر پرده را همانند قبلي در سمت چپ نصب كنيد تا لبه دو سمت پرده كنار هم قرار گيرند.

https://doorplast.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.