روش هاي تقويت زبان انگليسي

آموزش آيلتس با جديد ترين متود آموزشي

روش هاي تقويت زبان انگليسي

۶۵ بازديد

يكي از بهترين شيوه هاي تقويت اسپيكينگ آيلتس اين است كه با خودتان صحبت كنيد. شايد از خود بپرسيد چرا بايد با خودم صحبت كنم؟ در جواب اين سوال بايد بگوييم كه شما با انجام اين كار به خودتان فرصت صحبت كردن مي دهيد.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ريدينگ آيلتس مي توانيد روي لينك كليك كنيد.

 

يكي از مهم ترين فاكتور هاي كسب نمره خوب در آزمون آيلتس اين است كه بتوانيد به صورت روان صحبت كنيد. يكي از راه هاي رسيدن به اين هدف اين است كه با خودتان صحبت كنيد. زيرا هر چه بيشتر صحبت كنيد، مهارت هاي خود را بيشتر بهبود خواهيد بخشيد.

 

اگر مي خواهيد ريدينگ انگليسي خود را تقويت كنيد مي توانيد از لينك زير استفاده كنيد. 

 

هم چنين صحبت كردن با يك پارتنر هم مي تواند يكي از بهترين شيوه هاي تقويت اسپيكينگ آيلتس

 باشد. اما از آن جايي كه هيچ پارتنري هميشه همراه شما نخواهد بود، بنابراين خودتان بهترين پارتنر براي خودتان هستيد!

 

 

اگر مي خواهيد دوره آموزشي خود را آغاز كرده و در مورد يادگيري زبان انگليسي بيشتر بدانيد، مي توانيد مقاله تدريس خصوصي زبان انگليسي در مشهد را مطالعه كنيد. 

 

يكي از مهم ترين فاكتور ها در افزايش نمره اسپيكينگ آيلتس اين است كه از چند اصطلاح در مكالمه خود استفاده كنيد. زيرا اين نشان مي دهد كه شما سطح زبان نسبتا بالايي داريد و هم چنين از دانش اصطلاحي خوبي برخوردار هستيد!

براي يادگيري اصطلاحات زبان انگليسي مي توانيد از منابع مختلفي از جمله اينترنت، كتاب ها و اپليكيشن هاي يادگيري زبان انگليسي استفاده كنيد. تنها چيزي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه اصطلاحات را نبايد كلمه به كلمه ترجمه كنيد. زيرا در اين صورت به معني اشتباهي خواهيد رسيد. تنها راه يادگيري اصطلاحات زبان انگليسي اين است كه معني آن ها را حفظ كنيد.

 

اگر مي خواهيد در مورد آزمون آيلتس بيشتر بدانيد و دوره آموزشي خود را شروع كنيد مي توانيد مقاله تدريس خصوصي آيلتس در مشهد را مطالعه كنيد. 

 

 

يكي از اشتباهاتي كه زبان آموزان معمولا مرتكب مي شوند اين است كه جملات خود را به هم متصل نمي كنند. يكي از دلايلي كه شركت كنندگان آزمون آيلتس نمي توانند نمره خوبي كسب كنند اين است كه جملات آن ها از لحاظ معنايي به يكديگر متصل نيست.

يكي از بهترين شيوه هاي تقويت اسپيكينگ آيلتس اين است كه اتصال منطقي و معقولانه اي بين جملات خود برقرار كنيد. براي انجام اين كار بايد از linking word ها استفاده كنيد. اين linking word ها شامل لغاتي مانند and, because, so, but, although و …. باشد.

 

یکی از بهترین کارتون برای تقویت زبان، "سریال آموزشی موش های مکس" (Max & Ruby) است. این سریال مخصوصاً برای کودکان در دوران پیش دبستانی ساخته شده است، اما بسیاری از بزرگسالان نیز از آن لذت می‌برند و از طریق تماشای آن می‌توانند مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند. داستان‌های ساده و زیبای این سریال، با کاراکترهای محبوب موش های مکس و خواهر کوچکترش روبی، موضوعات مختلف را مطرح می‌کنند که به کودکان کمک می‌کند تا واژگان و عبارات جدید را یاد بگیرند. همچنین، زیرنویس‌های این کارتون می‌تواند به کسانی که می‌خواهند زبان انگلیسی را به صورت نوشتاری نیز تقویت کنند، کمک کند.

 

علاوه بر "موش های مکس"، "سریال آموزشی سسامی‌شل" (Sesame Street) نیز یکی دیگر از بهترین کارتون‌های برای تقویت زبان است. این سریال از زمان طولانی است که در تلویزیون پخش می‌شود و محتوای آموزشی آن بسیار گسترده است. از طریق کاراکترهای مختلف مانند المو، بیگ برد، کوکی مانستر، و جیمی استون، کودکان با مفاهیم مختلف از جمله حروف الفبا، اعداد، شکل‌ها، رنگ‌ها، و واژگان متنوع آشنا می‌شوند. این سریال از تکنیک‌های تعاملی و آموزشی متنوعی استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا کودکان به صورت طبیعی و لذت‌بخش با زبان آشنا شوند و مهارت‌های زبانی خود را بهبود ببخشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.